person_outline

Antwoord: Leiderschap irritant of noodzaak?

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Leiderschap irritant of noodzaak?

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Dirma_Nagelhout
  • Dirma_Nagelhout's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
3 jaren 7 maanden geleden
Leiderschap irritant of noodzaak?

Herkenbaar verhaal. Mij viel op dat er wordt gesproken over ontwikkeling van teams en dat Bas en Simone regelmatig hun eigen ontwikkeling tegen het licht houden, maar hoe zit dat met de gemiddelde leider in ondernemingen? Nemen zij ook de tijd voor hun eigen ontwikkeling, zeker in deze turbulente onzekere tijden. Zien zij daar het belang van in? Mijn ervaring is dat hier nog wel eens te makkelijk over wordt gedacht. Wat vinden jullie?

• Carolijn_Roelofs
  • Carolijn_Roelofs's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
3 jaren 7 maanden geleden
Leiderschap irritant of noodzaak?

flexibel > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapErvaren leiders aan het woord over leiderschap en persoonlijke ontwikkeling (deel 1)

Ik begeef mij op glad ijs.

Leiderschap in de titel van mijn blog. Er wordt al op zoveel manieren over leiderschap gesproken dat het bijna irritant is.

Leiderschap is in mijn ogen een fantastisch woord, niet ingewikkeld, charmant en een tikje eigenwijs (iedereen doet het nl. op zijn eigen manier). Voor mij is leiderschap namelijk niks anders dan doen waar ik goed in ben, waar ik blij van word. Verantwoordelijkheid nemen voor keuzes die ik maak zowel privé als zakelijk. Maar ook eerlijk zijn over wat ik niet zo goed kan en waar ik hulp bij wil. Met dat alles voorbeeldgedrag tonen voor anderen in mijn omgeving. Inspireren en motiveren. Leiderschap zit inmiddels in mijn bloed.

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.