person_outline

Antwoord: Het Nieuwe Organiseren 8.0: Als je het begrijpt dan snap je het niet...

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Het Nieuwe Organiseren 8.0: Als je het begrijpt dan snap je het niet...

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Ruud
  • Ruud's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
5 jaren 3 maanden geleden
Het Nieuwe Organiseren 8.0: Als je het begrijpt dan snap je het niet...

Hoi Martijn,
vraag was een tijd geleden al geland en was aanleiding voor opvolg blog: Het Nieuwe Organiseren 8.1: niet succes maar waarde...

ben benieuwd of je er iets mee kunt :) > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
gr.
Ruud.

• Martijn Kegler
  • 's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
5 jaren 3 maanden geleden

Mooi verhaal, ik begrijp er iets van. Wat ik me blijf afvragen is hoe je met open source brood op de plank krijgt?

• Ruud
  • Ruud's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
5 jaren 5 maanden geleden
Het Nieuwe Organiseren 8.0

Hallo, kwam net deze link tegen: ook over school en open source. Wellicht heb je er iets aan :) > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap

Trust your students with open source

• Ruud
5 jaren 6 maanden geleden

Gastmans schreef : ...Open Source of Open Space learning is ook mijn visie...

Kwam toevallig dit blog tegen: over open source in combinatie met scholing, wellicht interessant?
opensource.com/education/13/12/open-source-tools-homeschooling
  • Gastmans
  • Gastmans's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap

Ja, Open Source of Open Space learning is ook mijn visie sinds ik nog een snotter was (reeds meer dan vijftig jaar).
Ideeën bezit je niet alleen en vallen je niet zomaar toe. Je haalt de ideeën uit de grote "ideeënzee". Alle ideeën maken deel uit van de Big Open World en kunnen door niemand geclaimd worden. Ook niet de idee van Open Source.
Belangrijker dan de vraag: "Waar komt het idee vandaan?" is de vraag: "Wie doet dit vandaag? Hoe? Met welk resultaat?". Klaarblijkelijk voor sommigen de vraag: "Wie verdient er zijn boterham mee?"
In 2014 wil ik Open Space Learning meer zichtbaar maken.

• Ruud

Hoi Martijn,

ik liep toevallig tegen deze quote aan van Einstein: "Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value"...
Daar zit volgens mij de sleutel tot 'brood verdienen in'

ik heb geprobeerd om dit in een blog te vatten: Het Nieuwe Organiseren 8.1: niet succes maar waarde...

Kun je hier iets mee?
gr.
Ruud.

Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.