person_outline

Antwoord: Recensie "Dienend Leiderschap, van wetenschap naar succes in de praktijk" van Inge Nuijten

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Recensie "Dienend Leiderschap, van wetenschap naar succes in de praktijk" van Inge Nuijten

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• arjan-jansen
  • arjan-jansen's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
7 jaren 1 maand geleden
Recensie "Dienend Leiderschap, van wetenschap naar succes in de praktijk" van Inge Nuijten

dienendleiderschapingenuijten > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapDienend Leiderschap, gewoon doen!

Het boek van Inge Nuijten dat ik gelezen heb voor de virtuele boekenclub van Lerende Leiders is een heerlijk boek. Ik zal uitleggen waarom.

Voordat ik deze recensie ben gaan schrijven, heb ik mij eerst geregistreerd voor de boekbespreking van dit boek met Inge Nuijten zelf op vrijdag 5 oktober. Eigenlijk vind ik dat iedere zich zelf respecterende leider dit zou moeten doen (Let op: er zijn maar 50 plaatsen beschikbaar…).

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.