person_outline

Antwoord: Recensie "Zo ben ik nou eenmaal!" door Willem van der Does

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Recensie "Zo ben ik nou eenmaal!" door Willem van der Does

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• madjori
  • madjori's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
7 jaren 6 dagen geleden
Recensie "Zo ben ik nou eenmaal!" door Willem van der Does

zobeniknueenmaal > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapZo ben ik nou eenmaal! – Lastpakken, angsthazen en buitenbeentjes, met tekeningen van Peter van Straaten, door Willem van der Does

Boeken hoeven niet groot of dik te wezen om uiterst effectief te zijn. Zo ben ik nou eenmaal! is zo'n boek. Bij het eerste hoofdstuk al, de narcistische persoonlijkheid (ijdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid), kwamen beelden van Berlusconi, Strauss Kahn en – ja inderdaad – vroegere bazen en andere aanverwanten naar boven. Trekjes van mijzelf en naasten trof ik ook aan. Ik vertel natuurlijk niet welke. Zo ben ik nu eenmaal.

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.