person_outline

Antwoord: Recensie: "Zelfsturing of Samensturing?" van Kees Schilder en Joop Boukes

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Recensie: "Zelfsturing of Samensturing?" van Kees Schilder en Joop Boukes

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard
  • 's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
3 jaren 11 maanden geleden
Recensie: "Zelfsturing of Samensturing?" van Kees Schilder en Joop Boukes

Iets voor RKE.. toekomstmuziek? Ter inspiratie

• Rianca
  • Rianca's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
4 jaren 1 maand geleden
Recensie: "Zelfsturing of Samensturing?" van Kees Schilder en Joop Boukes

zelfsturing-samensturing > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapToen ik een tijd geleden met mijn compagnon ging nadenken over een andere, betere manier om zelfsturing te organiseren, namelijk vanuit verbinding en vertrouwen en gedreven door waarden, had ik er nog geen idee van dat ergens in Nederland al mensen bezig waren hetzelfde te doen. En dat er zelfs al een boek over bestond!

Zodra ik dat hoorde, moest ik natuurlijk dit boek lezen! En wat een feest is het dan te merken dat vanuit dezelfde kernwaarden wordt gewerkt en hetzelfde duurzame karakter van de organisatieverandering wordt nagestreefd.

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.