person_outline

Antwoord: Leiderschap in het NU: manieren van kijken

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Leiderschap in het NU: manieren van kijken

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Ruud
  • Ruud's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
1 jaar 8 maanden geleden
Leiderschap in het NU: manieren van kijken

Hoi Marie Christine,

Een blog titel naar mijn hart, dus mijn interesse was gewekt.
Ben er maar even voor gaan zitten: het is niet het gemiddelde Facebook / Linkedin leestijd-van-2-seconden blog :) > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap

Ik ben er stil van! Een blog vol wijsheden, handvatten, uitdagende vragen... en ze raken voor mij allemaal de kern van Leiderschap en mooier nog: geven een 'toeristische' beschrijving van wat je onderweg allemaal gaat tegenkomen (of niet) als je open staat voor jouw eigen Leiderschapsreis.

Een absolute aanrader voor een ieder die serieus werk wil maken van Leiderschap maar ook voor een ieder die het allemaal al begrijpt...

Een bekent iemand zei laatst de mooie woorden: 'Als je denkt dat je het begrijpt, dan snap je er niets van'.

En zo is het maar net: "Stay curious, stay hungry" en laat je inspireren door dit blog!

Dank je wel voor het schrijven!

• Marie Christine Kreetz
  • Marie Christine Kreetz's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
1 jaar 8 maanden geleden
Leiderschap in het NU: manieren van kijken

nu > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapEr wordt veel nagedacht, gesproken en geschreven over leiderschap. Met als vaak terugkomende onderwerpen: Wat is (goed) leiderschap? Hoe kun je jezelf als leider ontwikkelen? Welke typen leiderschap zijn er? In welke situaties zet je die in?

Die laatste vraag is een brug naar het onderwerp van dit artikel: Leiderschap in het NU. Daar waar het gebeurt, daar waar jouw leiderschap concreet wordt.

Laat ik meteen benadrukken dat reflecteren, plannen maken, strategie, koersen en kaders, weten waar je heen wilt met je team of organisatie ontzettend belangrijk zijn als voorbereidend denk- en overlegwerk voor leiders en hun medewerkers.

Maar het is niet genoeg.

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.