person_outline

× Topics met betrekking tot 'Persoonlijk Leiderschap'...

Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op!

• josee-blanken
  • josee-blanken's Profielfoto > Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op! - ... | Leiderschap Onderwerp Auteur
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #1688 door josee-blanken
Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op! werd gestart door josee-blanken

cirkel samen > Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op! - ... | LeiderschapIn mijn gesprekken met opdrachtgevers binnen zakelijke dienstverlening is veelal de opmerking. Goed verhaal Josée, ik ben niet tegen. Maar is het niet wat soft, aandacht voor onze mensen? Is het wel vernieuwend? Welke resultaten kan je noemen? En dan gaf ik een soortgelijk antwoord “Goede vraag; er zijn diverse onderzoeken waaruit blijkt dat betrokkenheid werkt aan medewerkers – en klantloyaliteit; zelf draai ik te kort mee als trainer om concrete resultaten aan te geven van mijn interventies, graag bouw ik samen met jou aan bewijslast”. Een eerlijk antwoord wat voortkomt uit de vraag en oprechte zorg van de opdrachtgever en mijn eigen achtergrond. Ook ik was onderdeel van dit systeem; bijna twintig jaar heb ik gewerkt met mijn teams en klanten aan concreet resultaat, aan omzet, uren, rendement en andere resultaatgebieden.

Lees verder...
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #1689 door Vivienne van Leuken
Beantwoord door Vivienne van Leuken in topic Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op!
Ik doe mee Josée!
Met al die harde eisen ga je voorbij aan de werkelijkheid. Ik kan een lijstje opstellen met alle harde eisen waar mijn perfecte partner aan moet voldoen. Maar zodra ik mijn huidige partner ontmoette vervaagde al die harde eisen tot los zand. Ik zag de mens die hij is.

Lieve groeten, Vivienne

ps. we zijn al meer dan 20 jaar samen
Meer
1 jaar 9 maanden geleden #1693 door twitter
Beantwoord door twitter in topic Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op!
Meer
8 maanden 1 week geleden #1727 door Hans Doorenspleet
Beantwoord door Hans Doorenspleet in topic Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op!
Wat ontzettend leuk om te lezen dat een stukje van mij jou geholpen heeft! Daar doe ik het voor!
Vriendelijke groet, Hans

End of content

No more pages to load

Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.