person_outline

Antwoord:

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van:

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• franswilms
  • franswilms's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
4 jaren 7 maanden geleden
Tijd voor bezinning

Ha Linda,

Dank je wel voor je reflectie. Je biedt subtiele suggesties, die direct tot een een breder - minder dogmatisch - speelveld leiden... Ik neem ze ter harte!

Frans

• Linda
  • 's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
Tijd voor bezinning

Mooi hoe je eigen inzichten over versterking van je blogs onder woorden brengt. En meteen toepast. Wat zou het opleveren als je eindigt met een vraag? Bijvoorbeeld wat de ander, de lezer zou doen.
En wat als je in plaats van DE beste positie zou praten over de positie die voor jou het beste werkt?
Succes vanavond...

• franswilms
  • franswilms's Profielfoto > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | Leiderschap
Tijd voor bezinning

Fishbowl > Alle recente Leiderschapsberichten op ons f... | LeiderschapMaak je steeds hetzelfde rondje in de vissenkom? Het gebeurt vaak, voordat je het in de gaten hebt. Je routine bepaalt je leven. Je komt niet eens op het idee, dat het anders kan. Juist daarom kijk ik altijd uit naar mijn jaarlijkse bezinningsweek.

Lees verder...
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.