person_outline

× Topics met betrekking tot 'Politiek Leiderschap'...

Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?

Meer
2 jaren 6 maanden geleden #1424 door Rianca
Rianca heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?

dothethingsthatcount > Politiek: kiezen tussen je idealen of je po... | LeiderschapWie vaker blogs van mijn hand leest, weet dat ik me verwonder over het feit dat heel veel politici vol idealen in de politiek stappen, om binnen afzienbare tijd opgenomen te worden in de parallelle werkelijkheid die de politiek vaak is. Hun idealen lijken vergeten of bestaan alleen nog in naam. Ook tegen mij is vaak gezegd dat mijn misschien soms wat overmoedige enthousiasme “er nog wel af gaat”...

Lees verder...
Meer
2 jaren 6 maanden geleden #1425 door Hetteke
Hetteke antwoordt op het onderwerp: Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?
Mooie blog, Rianca. Aanvullend: ik denk dat iedereen, wat je ook doet, soms voor de keuze wordt gesteld tussen positie en idealen. En, zeker in de politiek, maar ook daarbuiten zijn de mensen die op dat moment zoveel van hun idealen houden dat de keuze voor positie onmogelijk is, de meest inspirerende leiders.
Meer
2 jaren 6 maanden geleden #1428 door Rianca
Rianca antwoordt op het onderwerp: Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?
Helemaal mee eens, Hetteke! Bedankt voor je reactie.
Meer
2 jaren 5 maanden geleden #1475 door twitter
twitter antwoordt op het onderwerp: Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?
Meer
2 jaren 4 maanden geleden - 2 jaren 4 maanden geleden #1480 door twitter
twitter antwoordt op het onderwerp: Politiek: kiezen tussen je idealen of je positie?

De ingevoerde Tweet ID is fout
Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse e-zine en mis geen enkel Leiderschapsblog, -vacature of -nieuwsbericht meer.