Hoofd menu

Het Lerende Leiders jaaroverzicht 2013

2013De jaaroverzichten die de laatste week van december overal voorbij komen zijn vaak top-X lijstjes (de meeste, de beste, de snelste enzovoort) en helaas ook vaak een overzicht van veel ellende en leed.

Het jaaroverzicht van Lerende Leiders zou kunnen bestaan uit hoeveel bezoekers we dit jaar op onze site mochten verwelkomen, hoeveel nieuwe volgers we kregen op Twitter en LinkedIn en hoeveel deelnemers er waren bij de Leergenoten sessies.

Liever laten wij je weten dat we trots zijn op het feit dat onze meest gelezen blogs gaan over luisteren en belangeloos delen. En er zijn dit jaar maar liefst 12 blogs in de categorie "Jezelf Leiden" op onze site geplaatst. Hoe goed is dat? Kijken in de spiegel is vaak oncomfortabel, maar voor steeds meer mensen het begin van persoonlijke groei en ont-wikkeling.

Alles helemaal goed dus? Geweldige nieuwe site, goede feedback over de uitstraling en vindbaarheid van de blogs en bloggers, dus niets meer te wensen?

Toch wel. Uit de enquete die we in december hebben gehouden blijkt dat jullie best actiever zouden willen deelnemen, door te reageren op blogs, er zelf één te schrijven of door deel te nemen aan een Leergenoten sessie (er misschien zelfs één te organiseren?). Het ontbreekt alleen iedereen aan tijd. En daar kunnen wij niets aan doen. Althans niet actief. We blijven natuurlijk interessante blogs en Leergenoten sessies bieden, maar het besluit over wat belangrijk is of prioriteit krijgt is niet aan ons. Onze wens voor 2014, voor jullie en voor ons, is vaker kunnen of durven kiezen voor persoonlijke groei. Om te leren, te delen en de groei van anderen te stimuleren.

Een warme groet,

Ruud en Lindsie

PS Wij hadden beloofd jullie te informeren over de resultaten van de enquete. Naast de samenvatting van de open vragen (Q3 en Q4) hierboven; Er hebben 15 mensen gereageerd, waarvan ruim tweederde vindt dat de site overzichtelijk is geworden (Q1). En zelfs 100% vind dat er verder niets toegevoegd hoeft te worden (Q2)! Wij zijn blij met deze feedback en willen de respondenten dan ook hartelijk danken voor de genomen moeite.

FacebookG+TwitterRSSLinkedInPaper.li

Niets meer missen?

Schrijf je nu in voor onze (max.) wekelijkse nieuwsbrief en mis geen enkel Leiderschapsblog of -nieuwsbericht meer.