Antwoord: Wie niet luisteren wil moet voelen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
ochCaptcha initialiseren... Even geduld a.u.b...

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

  • ruud
12 jaren 1 maand geleden

 

Always-ListenIedereen heeft het er inmiddels over: het belang van luisteren. En dat is goed! Ik ben van mening dat als we oprecht luisteren naar de ander we tot betere inzichten, tot een 'wij' gevoel en daardoor uiteindelijk tot betere prestaties en groei komen.

Oprecht luisteren, met de intentie om het probleem op te lossen, moet van twee kanten komen: luisteren doe je niet in je eentje.

Vaak 'betrap' ik leidinggevenden wel eens op de uitspraak: 'je luistert niet naar mij'. Wat ze eigenlijk bedoelen te zeggen is: 'je doet niet wat ik zeg!' en dat is natuurlijk heel wat anders dan luisteren!

Lees verder...