Antwoord: Kwaliteit van onderwijs verbeteren, geen sinecure

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
ochCaptcha initialiseren... Even geduld a.u.b...

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

  • twitter
7 jaren 6 maanden geleden

Eeehm het ligt er, lijkt me, aan wat je onder het zeer ruime begrip kwaliteit verstaat denk ik. Ik zou dat in willen vullen/herijken samen met de meest achtergestrelde groepen, namelijk: ouders en kinderen. Het is een te nauwe benadering om dit aan het #onderwijs zelf te laten

twitter.com/lexhupe/status/943136513537269761

  • kilian
7 jaren 8 maanden geleden

complexiteitKilian Bennebroek Gravenhorst in gesprek met Ron Bormans,
voorzitter College van Bestuur, Hogeschool Rotterdam

Een van de grootste fascinaties van Kilian is hoe je veranderambities echt werkend krijgt in de praktijk, met name in maatschappelijke organisaties en overheden. Als adviseur heeft hij daar z’n werk van gemaakt, hij is er full-time mee bezig.

Maar hoe denken bestuurders? Voor hen is leidinggeven aan verandering een van de dingen die ze doen, naast vele andere. Hoe ontwikkelen zij een samenhangend veranderverhaal, wat vraagt het om in lijn met dat verhaal te handelen en wat zijn spannende momenten? Daarover gaat deze serie gesprekken met leiders die wat te vertellen hebben en die het verandervak verstaan. Mooi om de kunst van af te kijken.

Lees verder...