Antwoord: Business Blooper of briljante strategie?

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
ochCaptcha initialiseren... Even geduld a.u.b...

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

  • Koos Groenewoud
6 jaren 1 maand geleden

Actueel artikel van Peter de Waard (de Volkskrant) “Is de overname van Monsanto door Bayer de moeder van alle fusiefiasco’s?

tinyurl.com/y4qfry5r


 Dit is een "mooi" voorbeeld als het gaat om het bankroet van #shareholdersvalue. Het allerergste is het gegeven dat Bayer op de Access to medicine index niet in de top 5 staat.

accesstomedicinefoundation.org/access-to...e-index/2018-ranking

Karma en "eigen schuld, dikke bult" voor de aandeelhouders. Tegenwoordig gaat het om #stakeholders. Op 27 april 2019 was er al (Bron de Telegraaf) 35.000.000.000 euro marktwaarde verdampt. Hoogste koers 104. Nu 55. Kost om te beginnen aan 12.000 medewerkers hun baan.

Ook actueel nog meer geld de mist in...2.600.000.000.000 US$

www.fluxenergie.nl/forse-groei-desinvest...-dollar/?gdpr=accept

  • KoosGroenewoud
6 jaren 1 maand geleden

Bespiegeling over “Business Blooper of briljante strategie, Old Skool versus NEW leaderschip". Over #AkzoNobel, #KLM, #XS4ALL, #Bayer en #Monsanto.

Ondergetekende moest n.a.v. de beslissing van AkzoNobel om te stoppen met hun “Purpose” Project denken aan het boek “Business Bloopers” van @Frans Reichhardt samen met Ed & Thijs van Eunen.

In hun boek staan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenen verslindende marketing missers waaronder #GoogleGlass, #Hyves, #Fyra en #Kermit.

Lees verder...