Antwoord: Menselijk zijn soft? Ik ben er trots op!
Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)
- Hans Doorenspleet
-
6 jaren 11 maanden geleden
8 jaren 1 week geleden
- Vivienne van Leuken
-
8 jaren 1 maand geleden
- josee-blanken
-
8 jaren 1 maand geleden
In mijn gesprekken met opdrachtgevers binnen zakelijke dienstverlening is veelal de opmerking. Goed verhaal Josée, ik ben niet tegen. Maar is het niet wat soft, aandacht voor onze mensen? Is het wel vernieuwend? Welke resultaten kan je noemen? En dan gaf ik een soortgelijk antwoord “Goede vraag; er zijn diverse onderzoeken waaruit blijkt dat betrokkenheid werkt aan medewerkers – en klantloyaliteit; zelf draai ik te kort mee als trainer om concrete resultaten aan te geven van mijn interventies, graag bouw ik samen met jou aan bewijslast”. Een eerlijk antwoord wat voortkomt uit de vraag en oprechte zorg van de opdrachtgever en mijn eigen achtergrond. Ook ik was onderdeel van dit systeem; bijna twintig jaar heb ik gewerkt met mijn teams en klanten aan concreet resultaat, aan omzet, uren, rendement en andere resultaatgebieden.