Verbinden is een werkwoord!
- ruud
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Berichten: 254
- Ontvangen bedankjes 11
verbinden werkw. Uitspraak: [vərˈbɪndə(n)] Verbuigingen: verbond (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft verbonden (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) aan elkaar vastmaken of in samenhang brengen
Wij denken wat af...
- maboeboe
-
- Offline
- Berichten: 10
- Ontvangen bedankjes 2
- ruud
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Berichten: 254
- Ontvangen bedankjes 11
dank voor je reactie en het delen van het blog in je netwerk
fijn weekend,
Ruud.
- Sonja van Vuren
-
Er is zoveel wat aandacht vraagt en/of verdient. Deze lees- en kennisverslaafde omnivoor is een echte online netwerker en -deler (dat weet je wel), maar gezien de overvloed, moet ik keuzes maken - uiteraard zoals iedereen vanuit eigen, uiterst subjectieve parameters.
Kitty Kilian haar nieuwe blog past trouwens wel mooi in dit kader: 'Wat maakt topblogs zo top?' www.deblogacademie.nl/wat-maakt-topblogs-zo-top/ Het is 1 van de blogs/websites waar ik geen genoeg van krijg.
- ruud
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Berichten: 254
- Ontvangen bedankjes 11
Dank je wel Sonja voor je reactieSonja van Vuren schreef : Er is zoveel wat aandacht vraagt en/of verdient. Deze lees- en kennisverslaafde omnivoor is een echte online netwerker en -deler (dat weet je wel), maar gezien de overvloed, moet ik keuzes maken - uiteraard zoals iedereen vanuit eigen, uiterst subjectieve parameters.
Eens met je opmerkingen en bevindingen, en zeker gezien de laagdrempeligheid waarmee blogs geplaatst kunnen worden en daarmee de hoeveelheid van blogs, zijn aanbevelingen, aanvullingen en reacties voor mij een belangrijke 'parameter' in het besluit om wel / niet te lezen.
Daar waar je vroeger de content via de tv of de krant voorgeschoteld kreeg nadat de redactie deze had vastgesteld, deed je veelal de aanname dat wat er stond / waar je naar keek waar en waardevol was. Nu is er zoveel te lezen, en geen enkele garantie van de waarde of correctheid.
De waarde van een blog wordt tegenwoordig bepaald door de lezer, en de lezer kan de rol van de redactie overnemen door zijn/haar bevinding mee te delen in de vorm van een aanbeveling, opmerking of reactie. Daarmee wordt de waarde van een blog bepaald
Blog van Kitty ga ik uiteraard lezen, nu jij deze voor mij waardevol hebt gemaakt middels een aanbeveling.... o wee als het niets is
en excuses voor mijn typefouten
- Kitty Kilian
-
Bij waarom mensen een blog of een tweet willen delen vergeet je te noemen dat wat ze delen wel zo goed of grappig of inspirerend of whatever moet zijn, dat ze er hun volgers echt een dienst mee bewijzen. Ondanks mijn optimistische visie over delen vanuit enthousiasme is een realistische aanvulling dat je online goed op je reputatie moet letten. Als je troep deelt, lezen mensen je niet meer. Je selectie is dus heel belangrijk.
Voor mij persoonlijk (als blogjuf) geldt dat het minstens origineel en/of heel goed geschreven moet zijn. Als iemands stuk daar niet aan voldoet, retweet ik het niet.
Zo heeft iedereen zijn eigen eisen. Weten wat jij en jouw doelgroep belangrijk vinden staat voorop. En kwaliteit kost tijd.
- ruud
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Berichten: 254
- Ontvangen bedankjes 11
Eens (3x): op het moment dat er sprake is van een strategie, dan deel je voor jezelf en niet voor de ander!Kitty Kilian schreef : Een mooi voornemen. Delen doe je vanuit enthousiasme, niet vanuit strategie. Zozieikhet.
Kwaliteit is natuurlijk randvoorwaardelijk: het blog moet 'goed' zijn anders houd het natuurlijk op, voor de een is dat de boodschap, voor de ander vormgeving of inspirerend of grappig. Waar ik de lat voor mezelf leg is, is de ander: zou die hier nut bij hebben. De kans op delen van 'troep' is dan al een stuk kleiner.Bij waarom mensen een blog of een tweet willen delen vergeet je te noemen dat wat ze delen wel zo goed of grappig of inspirerend of whatever moet zijn, dat ze er hun volgers echt een dienst mee bewijzen. Ondanks mijn optimistische visie over delen vanuit enthousiasme is een realistische aanvulling dat je online goed op je reputatie moet letten. Als je troep deelt, lezen mensen je niet meer. Je selectie is dus heel belangrijk.
En dank voor jouw tijd... En kwaliteit kost tijd.
Hartelijke groet,
Ruud.